sobota 11. října 2014

Pískový lak Rimmel London Sweetie Crush 008 Sherbet Sweetheart

Zdravím!

Dneska tu mám lakový článek. Do mé rodinky pískáčů přibyl další pískový lak od další značky a to od Rimmel London. Jmenuje se Sweetie Crush a já ho mám v odstínu 008 Sherbet Sweetheart. Další odstíny, které najdete v obchodě jsou levandulová, modrá, zelená a růžová. Nutno dodat, že jsou všechny v pastelových barvách. 


Lak má 8 ml, štěteček je dostatečně dlouhý (dokonce je vyšší jak lahvička, což bylo příjemné překvapení) a řadí se mezi ty tlusté. Tento odstín jsem vybrala proto, že obsahoval (na rozdíl od levandulového, nad kterým jsem silně uvažovala) větší zlaté třpytečky. V denním světle lak působí spíše vyblitě a žlutě, zvláště na mé bílé pokožce. Ale jakmile zasvítí Slunce, nebo jste ve třpytu večerních světel, promění se ve zlatou třpytící se nádheru. Musím říct, že jsem po koupi trošku litovala, že jsem si nevzala ten levandulový, ale po tom, co jsem lak viděla na Slunci jsem názor změnila.


Co mě teda ale vytáčí je krycí schopnost, spíše neschopnost laku oproti jiným značkám. Abych docílila 100% krytí, musím nanést 3 vrstvy a samozřejmě čekat déle, než lak zaschne. S výdrží to je zhruba stejné jako u ostatních značek (mám Miss Sporty a Gabriella Salvete), ale kdybych to měla porovnat, tak tento je celkově ze všech nejhorší. Radši si koupím další GS nebo MS, pokud bych měla na výběr.:-)


A nyní přichází na řadu kochací se fotky. Stále se dostávám z chmelového náporu na ruce celkově, hlavně kůžička okolo nehtů dostala zabrat, tak to, prosím, vezměte v potaz:-)







Krásný večer,
Katy

2 komentáře:

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014