pondělí 6. října 2014

Paleta i - Divine Sunset - Sleek MakeUP

Zdravím!

Tak je to tady! Konečně mám ve sbírce tuto krásku, po které koukám už tak dva roky. Je to má druhá paleta od Sleek MakeUP. O paletě Acid si můžete počíst ZDE. Paletu jsem koupila na eshopu, se kterým jsem zatím byla vždy velmi spokojená a to ZDE. Nyní už ale k paletě samotné :-)





















Ve článku o paletě Acid jsem již popsala všechny parametry, které jsou shodné s parametry této palety a to gramáž stínů, balení... jeden stín vyjde v přepočtu na asi 23 Kč a má 1,1 g. V Acid paletě, kterou mám už rok a něco, jsem vypatlala třeba skoro celou bílou, ale ostatních barev mám ještě opravdu dost:-) Ono to ale taky není paleta, kterou byste upotřebili každý den. To se Sunset to bude jinačí!:-) Hnedka se koukněme na barvičky:


Všechny barvy kromě černé, která je matná, jsou s jemným shimmerem. Nemusíte se ale být nějakých velkých třpytek - jedná se spíše opravdu o jemný odlesk.

Těchto 6 stínů jsou mí absolutní favorité. Všechny jsou pro mne použitelné - a ta vínová - na tu jsem se těšila úplně nejvíc a opravdu je úžasná! Zrzavá hned vedle se skvěle hodí k mým vlasům. Černá ze Sleek palet je prostě skvělá, stačí málo a pigmentace je úžasná. Jak jsem již zmiňovala, černá je jediný matný stín této palety.


Stíny jsem nanášela na bázi pod oční stíny. Foceno na denním světle. 


Z těchto šesti stínů bych určitě vynechala modrou - přijde mi, že tam působí jako rána do oka :-D Já modré stíny nemohu, maximálně jako spodní linku, kde asi také najdou uplatnění. Ostatní jsou dokonalost sama - ta zlatá a oranžová, už si přesně dokážu představit, jak budu s těmito barvami kouzlit. Růžová úplně vpravo má nádherný zlatý odlesk a je dokonalá pro jemné denní líčení, které už jsem stihla vyzkoušet, spěchala jsem ale do práce a tak foto není. Ale nebojte se nic, o fota nebudete ochuzeni! :-)



Balení je jednoduché od krabičky po samotný kryt palety. Černá krabička s vnitřním zrcátkem přes celé víko je naprosto ideální - žádné další zrcátko nepotřebuji. V balení také najdete oboustranný pěnový aplikátor, který na rozdíl od většiny blogerek oceňuji, protože se hned očistí pouhým otřením do ubrousku a je vhodný pro přesnou aplikaci na malé plochy. Také je naprosto ideální pro vytvoření spodní linky. Inu, když také nemáte na výběr ze spousty štětců, naučíte se vystačit si s tím, co máte.:-)




Na závěr foto, kde je vidět i pěnový oboustranný aplikátor.


Myslím, že pro představu o paletě toto stačí. Pokud vím správně, ani tato paleta není limitka, takže by se měla dát koupit po další dny, týdny a měsíce. K paletě jsem také dostala vzorek (který mi ale vystačí na několik použití) silikonové báze pod makeup od polské značky Glazel, na kterou slyším také samou chválu. Ale o bázi zase jindy:-) Nicméně to byl skvělý dárek, který jsem opravdu nečekala a velmi mne potěšil! V budoucnu se můžete těšit na článek, do kterého budu vkládat fotky s líčením, kde jsem použila tuto paletu. A já už teď cítím, že tahle bude můj podzimní společník!

Hezký večer,
Katy


3 komentáře:

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014