neděle 1. prosince 2013

Miss VŠB a OU 2013/2014 aneb jak jsem se stala Miss Sympatie

Zdravím!
Dnes bych se s Vámi ráda podělila o velice příjemný zážitek. Pojďme na to ale od začátku.






Vloni jsem se přihlásila do soutěže Miss Studentka. Byl to první ročník. Ze všech přihlášených se vybralo 10+ 2 finalistky (2 divoké karty) a byl jeden velký finálový galavečer. Skončila jsem tuším 33. To, že nejsem hubeňoučká to je Vám asi známo. Přihlásila jsem se prostě ze srandy, nikde nebyla žádná mírová omezení, tak jsem si řekla, proč to nezkusit! Chtěla jsem také ukázat že se holky krev a mlíko nemají za co stydět.Více o tom, proč jsem se přihlásila si můžete přečíst ZDE.

Nu a letos jsem to zkusila znova. Letos ale přišla obrovská změna: konají se miss pro jednotlivé školy. Já jsem si to špatně přečetla, resp. jsem ta pravidla jen tak proletěla a pak jsem zjistila, že prvních 6 dívek s největším počtem hlasů postupuje do finálového kola - galavečera. Celou dobu jsem byla šestá a asi 5 dní před koncem mne předběhla nově přihlášená Zuzka =) Ta se mi pak omlouvala, nicméně za to nemohla a navíc je to soutěž =D Nu a tak jsem slušně po ukončení hlasování poděkovala za sedmé místo všem co hlasovali a večer najednou mi přišel mail o postupu na galavečer! Byla jsem vybrána jako divoká karta. Vzápětí mi přišla sms o zkoušce šatů na onen galavečer. Byl to skvělý pocit.


A tak jsme šli zkoušet večerní šaty. Většina holek měla velikost 30-34, co jsem se ta dívala, já cca 42. Bohužel nemám více bot a tak jsem byla omezena délkou šatů. Také jsem nechtěla červené, protože červené jsem měla na volnou disciplínu. A barvy jako je tělová atd. na mne - bleduli - nehrozí. A tak vlastně jediné co mi pasovaly byly tmavě modré.

Musím říct, že se mi na zkoušce šatů, kde byly i holky za Ostravskou Univerzitu (galavečer jsme měly společný, ale 1.,2. a 3. místo se určovalo zvlášť pro školy a Miss Sympatie dohromady za obě školy) dost ulevilo. Holky z naší školy, se kterými jsem se logicky bavila víc byly naprosto skvělé, je s nima sranda vůbec nejsou nafoukané.

Galavečer se konal ve středu 20. 11. 2013 v pavilonu C1 na ostravském výstavišti. Generálku jsme měly od 12ti, naučily jsme se nástupy, vyzkoušely si volnou disciplínu (měly jsme na ni 3 minuty) a sjely všechno i s oblečením a moderátorem. Poté jsme se šly nechat nalíčit (líčení zajišťovaly dámy z Mary-Kay) a učesat. Mne česala jedna mladá kadeřnice, která bude dělat zkoušky. To, co mi na hlavě vytvořila bylo naprosto úžasné!:-) Pokud to čteš, ještě jednou mnohokrát děkuji! Na volnou disciplínu mi pak vlasy sepla druhá kadeřnice, bohužel také nevím jméno. Soutěžila jsem s číslem 13, což bylo skvělé, protože 13. je moje šťastné číslo a kdyby byl pátek, bylo by to ještě lepší. Já se totiž 13 v pátek narodila a ještě k tomu na svátek mé maminky:-).

No a ve 20:00 to vypuklo.
První přišlo na řadu představení nás Missek a poroty. To jsme měly na sobě své černé malé šaty. Tato chvíle byla ještě plná nervozity, protože netušíte, kolik lidí tam je a jestli Vám nevypadne bota (bohužel se mi jedna lodička nějak natáhla a kapke mi vypadávala noha, tak jsem se bála, abych si neutržila ostudu - ale co spíše úraz =D). Všechno naštěstí dopadlo dobře.




Druhá disciplína byla promenáda v plavkách. Té jsem se osobně nejvíce bála. Možná si říkáte, že na jednu stranu říkám že jsme krásné a na stranu druhou se této disciplíny bojím. Jenže ta nervozita je vždy a zvláště mezi dívkami, které jsou opravdu teňoučké a vy jste tam jediná své velikosti. Můžu Vás ale ujistit, že tam byly i jiné slečny, které se nechtěly ukazovat v plavkách, akorát s přesně opačným problémem - stydí se za to, jak jsou hubené. Myslím, že pokud jsme takoví jací jsme od přírody neměli bychom se za to stydět. A navíc každému se líbí  něco jiného.  Jelikož jsem měla číslo 13, byla jsem vždycky až poslední. Jakmile jsem vyšla schody na podium a objevila jsem se v září reflektorů publikum se roztleskalo a všichni se usmívali! Připadala jsem si opravdu skvěle, najednou ze mne nervozita opadla a prostě jsem si ty minuty na podiu byť v plavkách užívala. V této disciplíně jsme si vytahovaly z klobouku každá jednu otázku. Já dostala : "Jaké je Tvé vysněné auto?" Tak říkám, že nejsem řidička, takže tomu moc nerozumím, ale že se mi vždy líbilo Audi A6.


Další disciplína byla volná. Holky tančily, zpívaly, recitovaly, jedna měla scénku. Já jsem zpívala klasiku a to Se t´u mami od G.B. Pergolesi. Říkala jsem si, že když tu klasiku zpívám, tak se aspoň odliším od ostatních.:-) A ono se to vyplatilo.:-)



Na závěr přišla na řadu promenáda ve večerních šatech, které jsme měly zapůjčené od salonu v KD Akord Ostrava. Trošku mne štvalo, že jsem si je nezkusila zavázané, poněvadž jsem pak zjistila že bych potřebovala ještě přitáhnout přes prsa (měla jsem to na doraz), ale nakonec to zase nebylo tak srašné a přátelé říkají, že mi to moc slušelo, takže svůj účel splnily. Měla jsem je i s krinolínou a připadala jsem si jako princezna.:-) Jen pro informaci, kdyby jste si chtěli tyto šaty nebo jiné půjčit, zaplatíte za ně půjčovné 1500 Kč. Všechny šaty, které vidíte na fotkách si můžete koupit nebo půjčit ZDE.




Nu a pak byla barmanská show - něco naprosto úžasného.





 A pak vyhlášení výsledků. První se vyhlašovala Miss Sympatie (za obě dvě školy dohromady), kterou určili diváci svými hlasy. A když řekli dívka č. 13 tak jsem se dívala ještě jestli to jsem já a ejhle byla jsem to já!!! Nahrnuly se mi slzy do očí. Dostala jsem šerpu, nááádhernou kytici a taky nějaké ceny (flašku Fernet Zet, lístek do divadla, týdenní poukaz do fitka, slevu na půjčení šatů atd.). Byla jsem opravdu překvapena, protože mě osobně přišli fandit 4 lidé a některým holkám přišlo více jak 10 lidí, takže jsem to nečekala.:-) Taky jsem ještě zapózovala fotografům a šla jsem se zařadit zpátky. Po skončení soutěže jsme se šly fotit a pak se se mnou přišlo vyfotit pár lidí, to jsem úplně čučela:-))) No prostě krásný pocit.







Závěrem bych chtěla poděkovat Vám všem, kteří jste jednak hlasovali v průběhu základního kola na internetu a také všem, kteří jste mi dali hlas jako Miss Sympatii! Opravdu to je skvělý pocit a výborná zkušenost. Děkuji Vám! Tohle je totiž ta nejlepší cena, kterou jsem mohla dostat. Je totiž od diváků a tedy upřímná!:-) V neposlední řadě děkuji organizátorům a koodinátorce Martině :-).

A pokud se někdo ptáte, zda půjdu i příští rok - jednak nevím, zda to povolují pravidla a jednak ne, nepůjdu. Nečekala jsem ani, že se dostanu do finálového kola. To co se stalo předčilo má očekávání a bohatě mi to stačí.:-)

Pokud si chcete přečíst rozhovory s vítězkami, kterým samozřejmě zas a znova gratuluji, můžete ZDE.
Pokud se chcete podívat na více fotek klikněte ZDETADY, nebo i TADY. Jsou to 3 alba plná fotek.


Hezký den,
Katy

P.S. Tak jsem se dozvěděla, po dvou týdnech, že jsem se také dostala do národního kola. Bude se hlasovat od 2.12. do 6.2. 2013 na internetu. Prvních 40 dívek postupuje na finálový casting, kde vyberou 12 finalistek pro národní kolo. Jak jsem ale již psala: tato zkušenost mi stačí a asi už nebudu sdílet odkazy na toto kolo. Navíc den po konání finálového galavečera je jedna akce, na kterou se moc těším a takhle bych ji nestihla. Kdybyste ale přece jen chtěli hlasovat můžete od 4. prosince ZDE. Nebudu Vám to zakazovat :-)))

9 komentářů:

  1. Tak ta poslední fotka mluví za vše, nádhera a gratuluji!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen na "obranu" Zuzky - ona je hubeňoučká od přírody, řešili to i s odborníky a prostě ne a ne přibrat. Holt každý jsme nějaký a zrovna ona nepatří do kategorie dietářek.:-)

      Vymazat
  2. Ahoj, super, gratulujem. :) Len taký malý dotaz: nevyzúvali sa ti trochu boty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuju mnohokrát... jojo, psala jsem to ve článku. Já jsem totiž zjistila až tam že se mi ta pravá noha vyzouvá, protože se mi vzadu ta lodička povolila a bohužel jsem neměla jiné boty..:-D tak jsem nějak bojovala a naštěstí jsem nespadla.:-)))

      Vymazat
  3. Ještě jednou moc ti gratuluju. Strašně Ti to slušelo a ty šaty jsou prostě nádherné! :) Mrzí mně, že jsem tam nakonec nemohla být :( Ale byla jsem tam alespoň myšlenkami :) Tak doufám, že jsi neměla škytavku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě jednou děkuji, škytavku jsem naštěstí neměla:-D a nic si z toho nedělej, že jsi tam nebyla.:)

      Vymazat
  4. Téda. To je krásný zážitek.
    Jsi opravdu nádherná, jako princezna. Moc Ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji mockrát!!!:-) takový krásný komentář..:-)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014