pondělí 4. března 2013

Srovnání bází pod oční stíny ELF a AVON

Zdravím!

Konečně jsem se dostala ke článkům na blog. Pár věcí jsem si nafotila do zásoby, tak snad nebude hrozit zase větší odmlka. Pořád něco dělám... škola, přítel, domov, zpěv, škola=))) Kdybych měla publikovat jako LovelyHair nebo GetTheLouk tak snad nemám žádný osobní život (ne že bych tím chtěla říct, že ho ony nemají) =))))

Je večer, jdete na párty či na oslavu... nebo je den a líčíte se do práce či školy.
"Kéž by byly ty stíny, výraznější! Když si je dám na oční víčko, jsou méně intenzivní!" nebo 
" Hmmmm, kde mám tu vatovou tyčinku? Musím ji přece mít, protože se mi za chvíli stíny slijí do jedné linky!"
Pokud si říkáte minimálně jednu větu z výše zmíněných, nezoufejte! Je tady totiž zázrak jménem báze pod oční stíny!:)

Spousta z Vás ji určitě zná, někteří ji máte, někteří ne. A jelikož já mám momentálně dvě a mám je už odzkoušené, mohu Vás tak na jednu z nich navnadit, nebo také naopak. Konkrétně se podíváme na Bázi pod oční stíny ELF z řady Essentials a na bázi pod oční stíny od AVONu.

Než přejdu k hodnocení samotných bází, je třeba říct na úvod pár základních pravidel či poznatků:
1) Báze jsou v různých barvách. Od bílé přes zlatou, perleťovou, se shimmerem, bez shimmeru.... Bílá se výborně hodí k ještě k lepšímu zvýraznění barvy očního stínu. Nemáte - li bílý primer nevadí - použijte ten co máte a na víčko naneste bílý oční stín.
2) S bází na oční stíny se opravdu šetří! Nanáší se opravdu maličko. Pokud nanesete velké množství nedivte se, že se Vám stíny slijí.
3) Báze pod oční stíny je nejen pro práškové stíny. Měla by fungovat i na krémové (bohužel nemám odzkoušeno, protože krémové stíny nemám ráda).




Báze pod oční stíny ELF, řada ESSENTIALS
- Patří mezi nejprodávanější výrobky kosmetiky ELF.
- 5 ml za 39 Kč
- 4 různé odstíny - Nude, Champagne, Golden, Pearl. Na obrázku je odstín Nude.
- Dle výrobce by báze neměla vysušovat jemnou kůži na očním víčku, stíny mají držet jako přibité (jak krémové tak práškové) a mají vydržet celý den.

Můj názor
-Bude to rok, co bázi mám. Pořád v ní je dost náplně.
-Stačí opravdu malé množství na celé oko.
-Není extra pigmentovaná, což mě vůbec nevadí, je dost světlá.
-Bohužel se mi nezdá, že by kůži vůbec nevysušovalo. Jednou jsem měla kůži docela dost suchou, bylo to v období, kdy jsem se líčila téměř každý den. Na vysušení očního okolí a očního víčka má však vliv dost jiných věcí, takže je možné, že to nebylo jenom bází.
- Po nanesení báze je vidět velký rozdíl mezi sytostí líčidel (bez ní a s ní).
-Stíny vydrží opravdu celý den nebo celou noc - mám vyzkoušeno ve dne, kdy jsem se líčila v 7:00 ráno a večer v 18:00 byly stíny pořád jako právě nalíčené. Rovněž mám odzkoušeno i na párty - líčení ve 20:00, návrat domů v 6:00 a i přes tancování a pot stíny drží tam, kde mají a nejsou slité do linky.
-Velmi oceňuji praktický aplikátor, který nenabírá ani příliš a ani málo báze.



Báze pod oční stíny AVON
-Novinka od roku 2013
-3g za 79 Kč
-Mají jak jinak prodlužovat trvanlivost očních stínů a zabraňovat usazování v záhybu očního víčka
-Odstín je jen jeden.

Můj názor
-Složení je dost krémové - více mastné.
-Stačí trocha na celé víčko.
-Báze je ve skleněném maličkém pudlíčku - takže i taková malá věc je docela těžká.
-Nemá aplikátor, který bych tam ráda viděla. Hrdlo pudlíčka je však dost velké na to, aby se tam vlezl prst.
-Barva je docela tmavá  - opět to ale není překážka.
-Bohužel stíny nevydrží tak dlouho jak bych chtěla. Pokaždé když jsem přišla domů měla jsem je slité do linky.



Srovnání
Cena a gramáž (objem): Tak tohle je oříšek. Elf má 5 ml, AVON 3g. Elf stojí 39Kč, Avon 79 Kč. Těžko říct, co déle vydrží - až budu mít odzkoušeno, dám vědět (myslím tím co se vypotřebuje rychleji). Levnější je každopádně ELF.
Konzistence: AVON je mastnější a hutnější oproti ELFu. ELF mi více vysušuje víčko oproti AVONu.
Barva: AVON je výrazně tmavší než ELF (odstín Nude). ELF má navíc další 3 odstíny bází.
Výdrž: Báze od ELFu je v tomto ohledu lepší - oční stíny vydrží dlouho a nejsou slité do jedné linky. Po použití báze od AVONu se mi bohužel stíny pokaždé slily po pár hodinách.
Odličování x sytost barev: Hůře se odličuje báze od AVONu, ale větší sytost barvy stínu je po použití báze ELF.



Za mne tedy jednoznačně ELF. Neříkám však, že báze od AVONu je špatná. To ne! S bázema pod oční stíny to máte jako s makeupem. Nikdy nebude sedět všem všechno. Každý máme nějakou pleť a od toho se vyvíjí výsledek. Tzn. že když se stíny slévají mě neznamená, že se nutně musí slévat všem. Naopak - těm, kdo máte suchou pleť na očních víčkách bych určitě doporučila bázi avoňáckou.
Každopádně - kdybych se měla rozmyslet mezi bází ELF a např. UD, která stojí 600Kč, koupila bych si ELF. Protože mi přijde opravdu zbytečné za takovouto věc dávat tolik peněz. To je ale otázka názorů a finanční situace, takže se nedivím a nemám nikomu za zlé, když si ji koupí. Ale určitě bych ji chtěla alespoň vyzkoušet.

A co Vy? Máte svou bázi pod oční stíny? Jaká je Vaše oblíbená?
Krásné odpoledne,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014