pondělí 22. října 2012

Soutěž

Zdravím!

A je to tady - slibovaná soutěž!
Natočila jsem i video, takže se na něj mrkněte a tady shrnu jen to nejzákladnější.

Soutěž je platná pro ČR. Stačí odpovědět na otázky, připojit e-mail a budete zařazeni do "slosování".
Po dobu soutěže budou komentáře "moderovány" - tzn. že se Váš komentář na stránkách objeví, až jej schválíme. Chceme tak předejít vulgárním komentářům a také těm, které nesplňují podmínky. Na soutěž máte týden, tzn. že soutěž končí v pondělí 29. 10. 2012 v 00:01 SEČ. Komentáře přidané později vymažeme. Také automaticky smažeme toho, kdo se bude snažit přidat více jak jeden komentář na jedno přihlašovací jméno či e-mail. Chceme pro všechny férovou soutěž=)

Soutěžní komentáře pište zde na blog!!! Na Youtube a Facebook nebudou brány v potaz.

Všechna kosmetika v balíčku, který obdrží výherce je z AVONu. Zvolila jsem tak jednak proto, že jsem Al a jednak proto, že to není běžně dostupná kosmetika v drogeriích. Pokud AVON neobjednáváte, máte tak možnost něco z toho vyzkoušet:)

Výherce vybereme s Pájou přes skype - bude to komentář, který se nám bude nejvíce líbit, následně Vás kontaktujeme přes Vámi napsaný e-mail. Balíček pošleme výherci poštou, nebo předám osobně (kdyby výherce bydlel v Ostravě a okolí a vyhovovalo by mu to tak více).

A teď už otázky:

1) Jakou řasenku máme Pája a já, tedy obě dvě nejraději? Která je náš favorit? (Odpověď najdete  zde na blogu ve článcích o řasenkách.)
2) Co se Vám na našem blogu líbí?
3) Co byste na našem blogu změnili?

Odpovězte, připojte e-mail, který bude slušný - NE MŇAUINEČKA@CENTRUM.CZ!!! Příklad správného e-mailu: jan.novak@centrum.cz

Zde video:

Přejeme hodně štěstí!
Pája a Katy

7 komentářů:

  1. Moc pěkné, opravdu nechápu, proč se ještě nikdo nepřihlásil.
    Určitě to ale nebude dlouho trvat a někoho tu budete mít :). Každopádně chci vám udělat radost a odpovím vám na ty otázky, protože myslím, že každého blogera potěší, když zjistí, co si o něm jeho pravidelní i nepravidelní čtenáři myslí. Já patřím mezi ty pravidelné, Katy to ví :D Těším se na každý článek, každé video, které tu výjde. Ale už moc zabíhám, byl by to dlouhý komentář. Každopádně, Katy ví, co si o ceně myslím, takže snad jí nebude vadit, že se chci zapojit jenom symbolicky. Ví proč :).

    1) Super Shock :)
    2) Asi to bude znít trochu ohraně (ale napsat to prostě musím). Líbí se mi všechno. Nejraději mám videa, tím že znám Katy osobně a hlavně si díky ním spoustu věcí koupím, ať už je to z AVONu, nebo jiná kosmetika. Moje peněženka vždycky pláče, ale ono to jinak nejde :). Po videích samozřejmě recenze. Design je taky pěkný, prostě ideální blog, na kterém píšou dvě inteligentní slečny, které to mají v hlavě srovnané a nepíšou každou kravinu, která je napadne.
    3) Možná pokud by chtěla Pája točit videa, tak by to bylo třeba taky fajn :). Jinak asi nic, líbí se mi to takové, jaké to je. Navíc, hlavní je, aby se to tady líbilo vám a bavilo vás to :)

    pro formi přikládám i ten mail (:D) : pavlikova.lucy@seznam.cz

    Snad vám napíšou i další :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky smile,
    tento příspěvek už píšu napotřetí, tak snad to nyní vyjde („ach ta moderní technologie“ :D). Zde jsou moje odpovědi na otázky:
    1. Vaše nejoblíbenější řasenka je Super Shock od AVONu. I já jsem ji dlouhou dobu používala a nemohu si stěžovat. Ale po čase mě již přestala vyhovovat a chtěla jsem změnu. Nyní používám GIANT gioiello od Gabriella Salvete a je parádní, řasy jsou po ní tak krásně husté a neslepené. Ještě používám jednu od Miss Sporty – Studio Lash (3D volumythic) a v létě mě po ní pálili oči, ale teď se zdá, že to je v pohodě, je to zvláštní smile.
    2. Co se mi nejvíce líbí na Vašem blogu? Asi to, že vaše články jsou krátké, stručné, srozumitelné, je v nich pěkně zachyceno vše o daných výrobcích a hlavně vybíráte výrobky, které jsou dostupné na běžném trhu, a spousta holek jen rozmýšlí, zda je koupit či nikoliv smile.
    3. Co bych změnila? Já asi nic. Uvidíte časem, jak to pojede a jak vám to budou ostatní hodnotit.

    Hodně úspěchů na Vašem blogu a třeba se tento příspěvek už konečně odešle smile.
    Ája :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ájo, děkujeme za hezký komentář, pokud se chceš připojit do soutěže, což asi ano, tak prosím napiš ještě svůj e-mail:) Katy

      Vymazat
    2. bratrankovaa@seznam.cz

      Vymazat
  3. Ahojky, o tomhle blogu jsem se dozvedela teprve nedavno a moc se mi libi, Diky nemu jsem si poridila par kosmetických vychytavek :) Jinak se me tady velmi zaujaly recenze a také ten članek o krajte (mam rada zviratka :D). Kosmetiku od Avonu sice nepouzivam, ale rada bych ji zkusila. Takze prejdu k odpovedim:
    1. Super shock od Avonu - nalicena vypada opravdu velmi hezky :)
    2. Jak uz jsem rekla, blog se mi zamlouva hlavne tim ze vite o cem pisete, nejvice se mi asi libi recenze na laky od essence, protoze jsou to jedny z mych nejoblibenejsich.
    3. Trochu mi vas blog pripomina blog Petry, takze muj navrh na vylepseni zni ... rada zkousim nove ucesy, tak zkuste treba natocit videjko s nejakym cool ucesem (zacina plesova sezona tak co treba nejakej vecerni uces na ples) :)
    Preji vam hodne novych ctenarek. :) Týnka
    aha, jeste mail ... kitka.g@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. a) Super Shock od Avonu
    b) Blog se mi líbí celý, ale hlavně se mi líbí, že je originální v tom, že tu je plno videí. Já jsem kdysi blogovala a to byly bloy spíše plné článků nebo fotek. Videa jsou originální ráda se na ně dívám :-) Taky se mi moc líbí recenze na různé výrobky od Avonu, to si taky ráda čtu.
    c) Nevím co bych změnila, blog se mi líbí. Možná více videí, která ráda sleduji :-)

    Můj mail: KaterinaDyttrychova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj!

    1) Tvá je Super Shock od AVONU, ale Páji je spíš Rimmel Wow lash, nebo nějak tak:D
    2) Na blogu se mi líbí design, design je opravdu krásný. Další co se mi líbí, jak jste obě sympatické, umíte se vyjadřovat, máte to v hlavě srovnané a je všechny články mají svou hlavu a patu, dávají smysl a tak by to mělo být! S Avonem zkušenosti nmám a proto jsem ráda že jsem našla někoho kdo tuhle kosmetiku dokáže zrecenzovat a má jí opravdu hodně!
    3) Nevim, nic moc by bych nezměnila, max. více videí a tutoriálů!:P

    Můj mail: valigajda@seznam.cz

    zdravím!:)

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014