pondělí 8. října 2012

Recenze - 4 řasenky od AVONu

Zdravím!

Tak jsem tady po delší době s další recenzí a tentokrát se podíváme na 4 různé řasenky z AVONu.





Na začátek bych řekla, že mé řasy jsou docela husté, ale vcelku krátké ( i když jsem viděla i kratší) a hlavně světlé. Co se týká řasenek tak mám řasenky jen z AVONu, protože mne tam vyjdou většinou něco kolem 80ti korun, pro Vás jako zákazníky by to vyšlo okolo stovky, plus mínus 10Kč.

V katalogu Vás vždy lákají na několikanásobný objem, délku atd... a také obrázkem modelky, která ale většinou nemá řasy přírodní, ale umělé. Myslím, že si mohu troufnout toto napsat, protože to jde kolikrát opravdu vidět a má sestra, která je "mág" co se týká umělých řas se většinou také nemýlí. Je to opravdu škoda, protože člověk nevidí, jak to opravdu působí. Na stranu druhou - každý má jiné řasy a každému vyhovuje jiný kartáček!!! Takže i kdyby jste viděli opravdové řasy, tak stejně nevíte, jak to bude vypadat na Vás.

Co se týká barev tak mají vždy černou a pak také hnědou. Hnědou řasenku jsem ještě nezkoušela, ale dost nad tím přemýšlím, vypadalo by to tak přírodně. Ale ještě uvidím, zda do takové zainvestuji.

A jak řasenku nanáším? Prostě táhnu kartáčkem tak, jak mi to vyhovuje, nijak nedodržuji nějaká pravidla.... prostě buď táhnu zezdola nahoru, nebo ze strany na stranu odspodu nahoru.... podle toho, kde zrovna potřebuju řasy prodloužit atd.

Zde foto mých řas před:


Tak a nyní bych přistoupila k hodnocení každé z řasenek =o)

1) Super Enchant

-hlavním úkolem této řasenky je řasy natočit
-objem je 8ml

Podle mne má krásný obal, celkově na mne působí takovým jemným dojmem. Kartáček má takový štětinkový, zvláštně modelovaný. Jak sami vidíte, řasy mám opravdu nádherně natočené a docela dost dlouhé. Kartáček nanáší úměrné množství barvy i čerstvě po otevření, velice dobře se s ním manipuluje a řasy to "nebolí" - u některých řasenek je kartáček tak tvrdý, že mě ty řasy vyloženě u kořínků bolí - nevím, možná je to něčím jiným, ale důležité je že to bolí. S touto řasenkou jsem docela spokojená, určitě bych si ji koupila zase ( momentálně ji mám podruhé).


2) Super Full

-objem 7ml
- já mám voděodolnou verzi

Tato řasenka je pro mne naprostým propadákem. Řasy mi slepuje místo toho aby je oddělila, kartáček je velmi zvláštní - posuďte sami. Nepřidala mi ani moc do délky v porovnání s ostatními řasenkami. Na mé řasy tato řasenka prostě nesedí - já potřebuji kartáček s dlouhými a velkými štětinkami.

3) Super Shock

- objem 10ml
-má vám vykouzlit neodolatelný pohled, velmi husté a dlouhé řasy

Co se týká této řasenky, je to můj favorit =o) Mám ji koupenou už asi po páté a zatím jsem nenašla žádnou, za kterou bych ji vyměnila. Kartáček je opravdu velký, velice dobře se s ním manipuluje, krásně oddělí i spodní řasy, nádherně natočí a zahustí. Jsem s ní opravdu spokojená a mám i pár kamarádek, které by ji za jinou nevyměnily. Když chci mít řasy jen trošičku obtáhnuté tak udělám jenom jednu vrstvu a i přesto nejsou řasy slepené, naopak, jsou plné objemu i když by člověk normálně neřekl, že na těch řasách vůbec něco mám. Jak říkám, pro mne je to naprostá jednička!


4) Super Drama

-Zatím nejnovější řasenka od AVONu u nás
-objem 7ml

Na Super Drama jsem se velice těšila, jednak má nádherný obal a také mne zajímal nový kartáček. No a když mi došla, tak jsem byla velice zklamaná. Kartáček má takový - nevím jak to popsat - mě to přijde jako takové lopatičky. Je strašně tvrdý a když řasenku nanáším tak mě z toho bolí u kořínků řas. Řasy mi sice prodlouží, ale zato slepí a dost špatně se s ní manipuluje na spodních řasách - jsou slepené a místo všech řas tam mám tři. Určitě bych si ji znovu nekoupila. Na stranu druhou je lepší než řasenka Super Full.


Jak bych tedy vyhodnotila všechny řasenky (nejlepší-nejhroší) ?
1) Super Shock
2) Super Enchant
3) Super Drama
4) Super Full

Máte zkušenosti s těmito řasenkami (jaké)?
Přeji krásný večer,
Katy

12 komentářů:

  1. Pod pojmem husté řasy si představuji úplně něco jiného, navíc, když už to prezentuješ na veřejně přístupném webu a jsi natolik sebevědomá, že máš odvahu tvořit recenze na kosmetické výrobky (možná, že máš vzdělání z oboru kosmetiky, netuším), tak by např. nalíčené řasy neměly být slepené... Hlavně doporučuji překontrolovat veškerý text na tvých stránkách, nachází se zde spousta gramatických chyb. Hlavní nedostatek vidím v chybějících čárkách, které oddělují jednotlivá souvětí a je zde spousta slov napsaných dohromady, aniž by tomu tak mělo být. S úctou pobavený i zaskočený návštěvník blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý anonyme, kdyby sis stál za tím, co píšeš tak se alespoň podepíšeš. Tohle úplně miluju - lidi, kteří negativně kritizují a ani se nepodepíší. Děkuji však i za takový názor. Pěkný večer.

      Vymazat
  2. Nalíčení řas si netroufám komentovat, ale těch gramatických chyb...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli Vám milá Karolíno vadí nějaké chyby, mohla byste mi, prosím, napsat jaké? Možná tam něco je ale článek kontroluji nejméně třikrát a když už nějakou najdeš tak většinou stačí napsat tam a tam máš chybu... nikdo není neomylný=). A soudit lidi za gramatické chyby je fakt.. no nebudu to tady rozvádět. Když Vám to tak vadí, tak prostě blog nečtěte.

      Vymazat
    2. Asi by ses měla více soustředit na tvorbu a psaní článků. Přímo v této odpovědi máš opět chybu:
      Možná tam něco je ale článek kontroluji...možná tam něco je, ale článek kontroluji
      Pokud opravdu několikrát kontroluješ text, jak tvrdíš, a stále jsou v něm chyby, pak doporučuji kontrolu další osobou. Nebo by nebylo od věci, dát si opáčko z garamatiky a mluvnice. K obsahu blogu se nebudu vyjadřovat, řešené problémy jsou pro mne dosti úsměvné a malicherné. Nemyslím si, že by se tvůj talent pro líčení, či péči o pleť, natolik vymykal schopnostem jiných ženských, aby byl důvod vše zveřejňovat, či se pokoušet učit ostatní. Budiž, je to tvá záliba, pak v ní pokračuj, ale spoustu lidí odradí, když si přečtou článek, ve kterém je deset chyb. Kazíš si vizitku a celkově tvá práce ztrácí smysl. Sylva, Český Těšín

      Vymazat
    3. Sylva - anonym, který to všechno začal a který opryvdu nemá strach se podepsat...

      Vymazat
  3. Takže i kdyby jste viděli.... kdybyste
    Řasy mi slepuje místo toho aby je oddělila... řasy mi slepuje, místo toho, aby je oddělila
    ...trošičku obtáhnuté tak udělám jenom jednu vrstvu a i přesto nejsou... trošičku obtáhnuté, tak udělám jenom jednu vrstvu, a i přesto nejsou...
    ...když řasenku nanáším tak mě z toho bolí...když řasenku nanáším, tak mě z toho bolí...

    Pro mě za mě si piště s chybami, ale je to Vaše špatná vizitka...

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi opravdu trapné řešit pravopisné chyby. Navíc to nejsou "vytamíny", ale pár chybějících čárek v souvětích...Až se bojím něco odepsat, aby se tu neřešili i mé pravopisné chyby. Řešení toho, zda nalíčené řasy by měly nebo neměly být slepené mi přijde vtipné, protože když se líčím doma, tak se mi slepí/neslepí podle řasenky a ocením to, že tady vidím, co řasenka provede po nanesení "laikem" (mnou). A řekněte, že řasy nalíčené řasenkou Super Shock nevypadají dobře, pro mne to bylo "poučné". A pokud chcete řešit kvarky a světový mír, tak proč otevírat blok o kosmetice.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to věděla...blok-blog :D Jen to tam člověk dá, už to vidí.

      Vymazat
  5. Měla jsem za to, že každá kritika, je výbornou motivací dělat jakoukoliv práci lépe a nezabřednout do jakési monotónnosti. Když už někdo obětuje svůj čas tvorbě podobných stránek, měla by ta práce být odvedena na 100% a určitě k tomu patří i úroveň psaného slova, vždyť, krom videí, si každý, kdo se chce z tohoto blogu něco nauči, si to musí přečíst...
    Pokud ovšem není zájem poslechnout si zhodnocení nezávislých stran a v návaznosti na to dotáhnout věc k dokonalosti, pak je mi jasné, že webovky jsou určeny jen pro úzký kruh známých a okolí, nikoli pro širokou veřejnost.

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím vás, to vám tak hrozně vadí, když někdo nenapíše čárku v souvětí? To se to fakt nedá číst? Každý se splete a prostě si toho nevšimneš. Nejsem žádný šťoural a nekontroluju lidem každé slovo za slovem.

    Mě se tvůj článek moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuju, jsem ráda, že se líbil, i když je už hodně starší.:-)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014