úterý 21. srpna 2012

Essence - Colour & Go - 121 gold fever

Zdravíčko!
Dnes jsem si po zkoušce udělala radost a koupila jsem si lak na nehty. Je od Essence z řady Colour & Go, odstín číslo 121 s názvem gold fever.


Tento lak mne naprosto uchvátil:))
Koupila jsem jej v drogerii Rossman za sympatických 40Kč. Ten,kdo tyto laky kupuje si určitě všiml, že mají nový design. Já osobně proti němu nic nemám. Mají být daleko více rychleschnoucí a také mají jiný štěteček, což potvrzuji. štěteček je širší, tak se s ním lépe nanáší. Zasychá opravdu rychle. Štěteček je taktéž přiměřeně dlouhý lahvičce. Objem laku je 8ml.



Chtěla jsem Vás upozornit, pokud to nevíte, že fotky v článících si můžete zvětšit kliknutím na ně.

Líbí se Vám laky essence?:)
příjemný večer, za chvíli následuje video,
Katy

2 komentáře:

  1. Někde jsem četla, že nové laky essence jsou špatné, blbě se s nimi lakuje a hned se loupou, tak se chci zeptat, jaký pohled na ot máš ty? Dost jsem si jejich koupi rozmyslela, počkám, co mi řekneš :-).
    Pája:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teda spokojena, lak mi vydržel hoodně dlouho při dvou vrstvách a pak ještě navrch jedné průhledné:) a neloupal se...:) a lakovalo se mi dobře..:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014