úterý 17. července 2012

Paleta ELF STUDIO 144 očních stínů

Zdravím Vás!

Po týdnové odmlce jsem zase zpět a to s recenzí na mou novou a zároveň první paletu očních stínů ELF STUDIO 144 očních stínů.





Tuto Paletu jsem koupila na webových stránkách elfkosmetika.cz díky mé kamarádce Páji, které tímto děkuji. Zároveň s tímto jsem koupila ještě Eyelid primer a také gelové oční linky, o kterých na píši později. Paletka mi přišla zabalená v bublinkách, takže byla naprosto nepoškozená. Ještě bych chtěla podotknout, že stála 389Kč, což je skvělá cena za 144 očních stínů.


Po sundání papírového obalu, ve kterém paleta byla vypadá takto. Je docela lehká, rozměrově má 28cm x 23cm x 1,6cm. Stíny nijak nevoní ani nesmrdí.


Víko se dá jednoduše otevřít, není to nijak těžké.



A teď se můžete podívat na některé stíny, které jsem si nanášela na ruku. Chtěla jsem,abyste jich pár viděli. Co se týká pigmentace tak většina je pigmentovaná dobře, jsou tam i nějaké, u kterých se musí nanést více vrstev, abyste je vůbec viděli, ale je jich málo. Některé mají shimmer, jiné ne a jedna z černých je dokonce barevně třpytící se.

Toto je ukázka stínů z prvního sloupce. Tam jsou stíny spíše světlejší, jak sami vidíte, takže na mé světlé pleti ani nešly moc vidět. 

Následují stíny ze sloupce druhého, kde máme nějakou žlutou, na kterou jsem se moc těšila, líbí se mi moc zeleno-žluté líčení, určitě ho vyzkouším co nevidět. Stále jsou však poměrně světlé.

Stíny z pátého sloupce, ty jsou zelené. Jsou moc pěkné, akorát je asi nebudu používat moc často.


Pár odstínů modré z šestého sloupce a pár fialových ze sloupce sedmého.


Osmý sloupec a růžová je tady. Růžových je zde docela dost, určitě se tím dá vykouzlit krásné "barbie" líčení, které se přiznám, že mám ráda.:)


A naposledy, jelikož je zde hnědých odstínů 3 sloupce, vybrala jsem Vám ty, které se líbí nejvíce mě osobně. Já jsem zrzka a mám světlou pleť s pihami, takže hnědou velice vítám, je ideální jak na jemné denní líčení tak na večerní v kombinaci s černými banánky(záhyb u oka a vnější koutek se vystínuje tmavým stínem,například zmíněnou černou či tmavším odstínem stejné barvy použitého odstínu na celé víčko). Jak vidíte, černé jsem ozkoušela celkem tři, jedna je hodně třpytivá, ta vpravo je strašně málo pigmentovaná a vlevo je matná klasický černá. Každá najde ale své uplatnění.


Takže tolik k této paletě, mám z ní obrovskou radost.Máte zkušenost s paletkami nebo stíny značky ELF, popřípadě jaké stíny máte rádi? Ať už značku či odstín? Co říkáte na oční stíny se shimmerem? Nosíte je nebo ne?

Přeji Vám krásný večer a zítra se můžete těšit na recenzi ELF Eyelid Primer.=) P.S. pokud čtete článek až teď, můžete kouknout na srovnání báze pod oční stíny od ELFu a AVONu ZDE. =)
Katy


2 komentáře:

  1. ahoj, můžu se zeptat, jaké množství stínu je v jednotlivých políčkách? Někde jsem četla, že je to tak na pár použití, tak by mě zajímalo, zda je to pravda. Děkuju za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím!!!
      V paletě je 144 očních stínů a dohromady mají 86,4g. Tzn že je to 1,6g na jeden stín. No, na pár použití- záleží, kdo jste:) Jestli je líčení Tvá práce tak ano, to se asi vypotřebuje rychle, ale já teda ji mám od toho července, používám ji dost často a musím říct že se mi nezdá, že by to nějak rychle ubývalo, to vůbec ne.... pokud by ji měla pro osobní potřebu tak se určitě nemusíš bát že to rychle vypotřebuješ:) Pokud ovšem nebudeš používat jenom tři stíny.:))))) Paleta se opravdu hodí pro ty co střídají barvy a nenosí pořád to stejné líčení:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014